Freitag, 10. Januar 2014

Hallihallo mal wieder :D

Achtung!! Wer bayrisch kann sofort runterscrollen und versuchen zu lesen, was ich geschrieben hab (gleicher Post, `andere´ Sprache) 
Viel Glück! :D



Ich schreib mal wieder, ohne das Mama es weiß :D
Sie liegt zurzeit leider mit einer Erkältung im Bett :/
Weihnachten, Silvester und ihr Geburtstag war sie einigermaßen gesund, aber nach jedem Event lag sie wieder..

Weihnachten lief wie immer ab, zuerst in die Kirche, dann zur Oma wo´s Essen gab und auch die Bescherung stattgefunden hat.
Ich bin danach nochmal in die Kirche gegangen. Wir Pfadfinder gehen jedes Weihnachten nach Oberberghausen (Thalhausen, Gehdauer 2h) und dort ist eine gemütliche, kleine Kirche und unser Kurat (Pfarrer für unseren Pfadfinderstamm) hält dort eine kleine Predigt. Es ist immer sehr gemütlich, auch weil wir uns alle schon ewig kennen (ich bin 15 J. alt und seit 9 Jahren dabei, wie auch ein paar aus meiner Gruppe).

Unsere diesjährige Weihnachtskarte (:


An Silvester bin ich bei meinem Freund gewesen und wir haben mit anderen Freunden gefeiert, der Rest von meiner Family war (wie jedes Jahr) bei der besten Freundion von meiner Mama.
Bei mir gabs nur eine Verbrennung am Finger, da ein Kumpel versuchte Wunderkerzen mit den Fingern auszumachen, bei Mama bekam die Tochter von der Freundin einen Funken aus dem Feuerkorb (!!) nebens Auge.

Mama ihr Geburtstag lief sehr entspannt ab. Verwandschaft kam, es gab Kuchen und später Pizza, es wurde seeeeeeehhhhhhhrrrrrr viel geratscht und dann sind sie wieder heimgefahren :D

Sonst ist eigentlich nicht viel mehr passiert :D
 Mich hat mein Pferd in den Finger gebissen *auaaua!*, sie hat ihn mit einer Karotte verwechselt :D
In dem Sinne ciau :D





Noch nicht ganz (;
Weil mich bei meinem letzten Post (eewig her) so viele gefragt haben, dachte ich probiers mal aus.
I post des jetzat ois nummoi auf boarisch, bin gpannt wers verstät (;

Seas,
I schreib moi wieder, ohne das ´d ma des woas :D
De is zuazeit leida krank, hod sioe a erkäitung eigfangt :/
Weihnachtn war wia imma, zeast in Kiacha, dann zua Oma wo ma gessn ham und wo a ´s Christkindl kemma is.
I bin danoch nummoi ind Kiacha ganga. Mia Pfadis gengan jeds Weihnachtn noch Oberberghausn (Doihaun; mias ma 2h geh) und do is dann a griabige oide Kiacha, wo unsa Kurad (Pfara vo unsam Stamm vo Pfadi) oiwai an gloana Gottesdienst hoid. Des is oiwai voi gmiatlich, weil ma uns olle scho ewig kennan (i bin 15 und seit 9 Johr dabei, wia a bo andan aus meina Gruppn a)

Des is de Weihnachtskartn vo dem Johr
I bin an Silvester bei meim Freind gwen, mia ham mid a bo andre Spezln gfeierd, dea andre Teil vo dera Familie war bei na Freindin vo da Mam (wia jeds Johr hoid).
De Verletzunga hieltn si eigentli in Grenzn, a Spezl vo mia hod versuacht ´d Wunderkern mid de Finga auszummacha, und bei da Ma hod de gloa Dochta vo da Freindin an Funkn vom Feierkorb (!!) nebas Aug griagt.

Ma ihr Geburtsdog war a recht gmiatlich, ´d Verwandschaft is kemma, zeast ham olle kuacha gessn, dannad spada no pizza, olle ham voi vui gratscht und dann sans wieda obzong :D

Sonst is eigentli ned recht fui bassiert..
Mi hod mei Pferdl in Finga bissn *hodwehdo* weils eam mid da geiberuam verwechslt hod :D

Herzlichen Glückwunsch wennst as lesn kost :D

Jetzat aber wirklich Ciau (Pfiad Eich)
















Kommentare:

  1. Oiso i hobs verstanna ;)

    A wenn i aus Underfrangn kumm. Prost Neujahr :)

    AntwortenLöschen
  2. I hob zerst denkt dei Mama hod gschriem. Lesen ko mas scho ;)

    LG Vroni

    AntwortenLöschen
  3. I hobs a verstandn ;-)

    Ois guade fia d'mam ind nachbarschaft,
    Anke

    AntwortenLöschen
  4. I hobs a vastaundn. I kumm aus Östarreich.

    AntwortenLöschen
  5. Verstanden hab ich das Bayerische schon. Bin nur froh, dass ich es nicht aussprechen muss. *g*

    LG Rena

    AntwortenLöschen
  6. I habs verstanden, sauguat:-)
    LG, Marion

    AntwortenLöschen
  7. Hihi...du bist ja eine....schreibst, ohne dass Mama es weiss!
    Ich wünsche ihr auf jeden Fall ganz gute Besserung.
    Bin soeben auf euer Blog gestossen und habe mich mal als neue Leserin eingetragen :o)
    Ach ja, dei boarisch hab ich verstanden :o)
    Liebe Grüsse aus der Schweiz, mica

    AntwortenLöschen
  8. Is des geil....sowos gfoid ma immer, andere vastenas ned, nur de "eingfleischtn". Da soi no oina song, mia kinna koa fremdsprouchn....mia wachsn zwoasprachig af! Weida so! :)

    AntwortenLöschen
  9. Kennts ia ned den Witz:
    Am 8.Tag erschuf Gott die Dialekte. Alle Völkchen waren glücklich. Der Berliner sagte: "Icke habe nen tollen Dialekt,wa?", der Hanseate sagte: "Mein Dialekt ist dufte!", der Kölner sagte: "Mit meinem Dialekt feiert man Karneval!" Nur für den Bayern war kein Dialekt übrig. Da wurde der Bayer traurig.... Irgendwann sagte dann Gott: "Ja mei, Bua, dann red hoid so wia i!"

    i hob ois verstanna :)
    pfiad eich bis boid amoi :)
    Ruth

    AntwortenLöschen